Login
LOGIN

Polski
  • Česky
  • Slovenština
  • English
  • Hungary
  • USA
EUR
0
0 Koszyk jest pusty
Usługi Gwarancje NBD

Gwarancje NBD

Dla serwerów ANAFRA świadczymy rozszerzone gwarancje typu NBD (next-business-day). Gwarancje np. w trybie on-site (u klienta) mamy aktualnie dla setek serwerów w Rzeczypospolitej Polskiej, Republice Czeskiej, na Słowacji oraz dalszych krajach europejskich.

Nazwa gwarancji

Długość gwarancji

Kontakt

Opis gwarancji

Przedłużona

3 - 5 lat

8/5

Reklamacja przebiega zgodnie z warunkami określonymi w ogólnych warunkach handlowych.

NBD w autoryzowanym ośrodku serwisowym

2 - 5 lat

8/5

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w naszym ośrodku serwisowym.

NBD on-site

2 - 5 lat

8/5

Interwencja serwisowa następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski.

NBD on-site dla IT

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów IT i wymaga aktywnego udziału technika po stronie klienta. Usługa jest korzystna z powodów dostępności telefonicznej 24 godzin na dobę z możliwością natychmiastowej diagnostyki zaistniałej wady, przez co zostanie dokonany właściwy wybór komponentów zamiennych w celu skutecznego rozwiązania wady.

Mission critical dla IT

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.

Mission critical 4h dla IT

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa z rozwiązaniem usterki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów IT i wymaga aktywnego udziału technika po stronie klienta.

Mission critical dla EU

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa nie wymaga żadnych działań ze strony klienta.

Mission critical 4h dla EU

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa z rozwiązaniem usterki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa nie wymaga żadnych dodatkowych działań ze strony klienta.