Login
LOGIN

Polski
  • Česky
  • Slovenština
  • English
  • Hungary
  • USA
PLN
0
0 Koszyk jest pusty
Usługi Gwarancje NBD

Gwarancje NBD

Dla serwerów ANAFRA świadczymy rozszerzone gwarancje typu NBD (next-business-day). Gwarancje np. w trybie on-site (u klienta) mamy aktualnie dla setek serwerów w Rzeczypospolitej Polskiej, Republice Czeskiej, na Słowacji oraz dalszych krajach europejskich.

Nazwa gwarancji

Długość gwarancji

Kontakt

Opis gwarancji

Przedłużona

3 - 5 lat

8/5

Reklamacja przebiega standardowo wg prawa do 30 dni.

NBD w autoryzowanym ośrodku serwisowym

2 - 5 lat

8/5

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w naszym ośrodku serwisowym.

NBD on-site

2 - 5 lat

8/5

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech.

NBD on-site dla IT

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta. Usługa jest korzystna z powodów dostępności telefonicznej 24 godzin na dobę z możliwością natychmiastowej diagnostyki zaistniałej wady, przez co zostanie dokonany właściwy wybór komponentów zamiennych w celu skutecznego rozwiązania wady.

Mission critical dla IT

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe 24 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.

Mission critical 4h dla IT

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe z rozwiązaniem wady do 4 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.

Mission critical dla EU

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe 24 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa nie wymaga żadnych działań po stronie klienta.

Mission critical 4h dla EU

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe z rozwiązaniem wady do 4 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa nie wymaga żadnych dalszych działań po stronie klienta.




Change geographic locations?

Based on your location we recommend switching to our US site to receive better prices for goods and shipping as well as faster shipping.

1