Nasze wartości i cele
Rynek IT jest wielki, a każda firma stara się zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Większość z nich oferuje podobne produkty i usługi oraz reklamuje swoje "unikatowe rozwiązanie" jako panaceum na wszelakie bolączki IT w firmie.
U nas, w Anafrze, działamy troszeczkę inaczej. Od pierwszego dnia współpracy skupiamy się tylko na potrzebach Twojej firmy i twoich ludzi. Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby w pełni zrozumieć Twoje potrzeby i zaoferować rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Każdy w Anafrze pracuje według wypracowanego "kodu moralnego", który ma wpływ na wszystko co robimy. Naszym klientom obiecujemy, że:
- Zawsze komunikujemy się jasnym i zrozumiałym dla Ciebie językiem
- Respekt i przyjacielskie nastawienie to podstawa każdej komunikacji
- Wywiążemy się z naszych zobowiązań
- Regularnie informujemy o aktualnej kondycji finansowej firmy
- Blisko współpracujemy z kontrahentami - buduje trwałe relacje biznesowe
- NIGDY nie "wciśniemy" Ci coś czego nie potrzebujesz
- Zapewniamy wsparcie IT, którego potrzebujesz, gdy tego potrzebujesz
Nasz "kodeks moralny" jasno i przejrzyście pokazuje jak ważny dla nas jest klient:
- Pasja i determinacja, aby sprostać Twoim potrzebom teraz i w przyszłości.
- Przyjazne i otwarte relacje z Tobą i Twoimi pracownikami. Nasz cel: budowa relacji oprtej na zaufaniu obu stron.
- Regularna komunikacja z Wami, prowadzona w języku, który zrozumie każdy.
- Zrozumienie Twoich wmagań i skupienie się na nich.
- Niezawodność - dostarczymy to co obiecujemy, w terminie, który obiecujemy.
- Niezależne podejście do Twoich potrzeb - ściśle współpracujemy z Tobą i chcemy Cię zrozumieć oraz reagować na zmieniające się okoliczności w Twojej firmie aby pomóc Ci łatwiej osiągnąć Twoje cele.
- Wiedza specjalistyczna - nasi pracownicy to specjaliści IT. Nieustannie kształcimy się i uczymy o najnowszych technologiach, dzięki czemu nigdy nie pozostaniesz w tyle i nie stracisz ważnych informacji.