Login
LOGIN

Polski
PLN
0
0 Koszyk jest pusty
Usługi Gwarancje NBD

Gwarancje NBD

Dla serwerów Supermicro świadczymy rozszerzone gwarancje typu NBD (next-business-day). Gwarancje np. w trybie on-site (u klienta) mamy aktualnie dla setek serwerów w Rzeczypospolitej Polskiej, Republice Czeskiej, na Słowacji oraz dalszych krajach europejskich.

Nazwa gwarancji

Długość gwarancji

Kontakt

Opis gwarancji

Przedłużona

3 - 5 lat

8/5

Reklamacja przebiega standardowo wg prawa do 30 dni.

NBD w autoryzowanym ośrodku serwisowym

2 - 5 lat

8/5

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w naszym ośrodku serwisowym.

NBD on-site

2 - 5 lat

8/5

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium RC.

NBD on-site dla IT

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium RC. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta. Usługa jest korzystna z powodów dostępności telefonicznej 24 godzin na dobę z możliwością natychmiastowej diagnostyki zaistniałej wady, przez co zostanie dokonany właściwy wybór komponentów zamiennych w celu skutecznego rozwiązania wady.

Mission critical dla IT

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe 24 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium RC. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.

Mission critical 4h dla IT

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe z rozwiązaniem wady do 4 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium RC. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.

Mission critical dla EU

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe 24 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium RC. Usługa nie wymaga żadnych działań po stronie klienta.

Mission critical 4h dla EU

2 - 5 lat

24/7

Działania serwisowe z rozwiązaniem wady do 4 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium RC. Usługa nie wymaga żadnych dalszych działań po stronie klienta.