Gwarancje NBD
Dla serwerów ANAFRA świadczymy rozszerzone gwarancje typu NBD (next-business-day). Gwarancje np. w trybie on-site (u klienta) mamy aktualnie dla setek serwerów w Rzeczypospolitej Polskiej, Republice Czeskiej, na Słowacji oraz dalszych krajach europejskich.
Nazwa gwarancji |
Długość gwarancji |
Kontakt |
Opis gwarancji |
Przedłużona |
3 - 5 lat |
8/5 |
Reklamacja przebiega standardowo wg prawa do 30 dni. |
NBD w autoryzowanym ośrodku serwisowym |
2 - 5 lat |
8/5 |
Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w naszym ośrodku serwisowym. |
NBD on-site |
2 - 5 lat |
8/5 |
Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. |
NBD on-site dla IT |
2 - 5 lat |
24/7 |
Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta. Usługa jest korzystna z powodów dostępności telefonicznej 24 godzin na dobę z możliwością natychmiastowej diagnostyki zaistniałej wady, przez co zostanie dokonany właściwy wybór komponentów zamiennych w celu skutecznego rozwiązania wady. |
Mission critical dla IT |
2 - 5 lat |
24/7 |
Działania serwisowe 24 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta. |
Mission critical 4h dla IT |
2 - 5 lat |
24/7 |
Działania serwisowe z rozwiązaniem wady do 4 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta. |
Mission critical dla EU |
2 - 5 lat |
24/7 |
Działania serwisowe 24 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa nie wymaga żadnych działań po stronie klienta. |
Mission critical 4h dla EU |
2 - 5 lat |
24/7 |
Działania serwisowe z rozwiązaniem wady do 4 godzin od zgłoszenia wady, wykonane w miejscu wybranym przez klienta na terytorium Polski i Czech. Usługa nie wymaga żadnych dalszych działań po stronie klienta. |